środa, 19 kwietnia 2017

Kolejne wieści o zeekrewards.

Ostatnio postanowiłem się zalogować na stronę http://www.zeekrewardsreceivership.com  i dowiedziałem się tam nowych ciekawych informacji .

Okazało się że likwidator firmy zeekrewards postanowił rozpocząć kolejną dystrybucje zwrotów dla osób poszkodowanych . Ja już dostałem swój czek i w sumie odzyskałem 75% wpłaconych środków. Co w sumie uważam za sukces,gdyż w momencie gdy inwestowałem w zeeka dolar stał po 3 zł a teraz kosztuje prawie 4 zł .Oznacza to że jestem praktycznie na zero z tą inwestycja. Możliwe że bedą dalsze zwroty ,a do osób które zarobiły na zeeku powyżej 1000 usd będą wysyłane ządania zwrotu tych środków .

Czy wam udało się odzyskać kase z zeeka ?


Zapraszam do komentowania tego wpisu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz